Izdelek je v košarici
BREZPLAČNA PODPORA 069 99 00 89
✈ BREZPLAČNA DOSTAVA NAD 31 €

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja določajo pravila uporabe spletne trgovine vivavitaplus.si (v nadaljevanju “spletna trgovina”). Določajo tudi pravice in dolžnosti uporabnikov in kupcev v spletni trgovini ter pogoje in doložnosti prodajalca.

Pogoji so sestavljeni v skladu s predpisi zakonodaje Republike Slovenije, priporočili Gospodarske zbornice Slovenije in predpisov, ki urejajo elektronsko poslovanje.

S spletno trgovino vivavitaplus.si upravlja podjetje Vivavitaplus trgovina d.o.o. (v nadaljevanju “prodajalec”).

Prodajalec in njegov naslov: Vivavitaplus trgovina d.o.o., Industrijska cesta 6a, 6310 Izola

Matična številka: 6634761000

Identifikacijska številka za DDV: SI17630509

Spletna trgovino omogoča nakup kvalitetnih prehranskih dopolnil, ki se prodajajo brez recepta. Ponuja tudi vsebine, v obliki e-knjig in člankov, katerih namen je informirati zainteresirano javnost. Ta vsebina ne nadomešča strokovnih, zdravniških posvetov in pregledov.

1. Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da uporabniku vedno omogoča dostop do naslednjih podaktov:

  • podatki o identiteti prodajalca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana),
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo komunikacijo s prodajalcem (naslov elektronske pošte, telefonska številka),
  • informacije o značilnostih in sestavinah,
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine,
  • podatke o načinu in pogojih dostave izdelkov, vključno s predvidenim rokom dostave,
  • informacije o načinu plačila,
  • podatki o veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine,
  • informacije o pogojih za odstop,
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o pogojih vračila,
  • informacije o postopku pritožbe.

2. Registracija v spletno trgovino

Obiskovalci spletne strani se lahko registrirajo, da opravijo nakup, ni pa registracija predpogoj za nakup. Ob registraciji, obiskovalec prejme uporabniško ime, ki sestoji iz e-poštnega naslova. Prejme tudi geslo, ki ga obiskovalec sam določi ob registraciji. Ko se obiskovalec registrira, prejme na svoj e-poštni naslov potrdilo o registraciji. Svoje podatke lahko ureja vsakič, ko se prijavi v spletno trgovino. Tam lahko spremeni svoje geslo in po potrebi spremlja svoje naročilo. Če uporabnik geslo pozabi, lahko izpolni obrazec za zahtevo novega gesla, ki mu ga vivavitaplus.si samodejno posreduje po elektronski pošti in ga lahko uporabnik kasneje spremeni.

Obiskovalec je sam odgovoren za pristnost in resničnost svojih podatkov, s katerimi se je registriral. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik.

3. Postopek nakupa

Nakup na spletni trgovini obiskovalci lahko opravijo, kot registriran uporabnik ali kot gost, skozi postopek hitrega nakupa.

Postopek nakupa je enostaven.

  1. Želene izdelke in njihovo količino dodate v košarico z izbiro gumba V košarico. 
  2. V košarici lahko spreminjate količino naročenih izdelkov. Lahko jih lahko tudi odstranite.
  3. V polje Vnesite kodo kupona lahko vpišete promocijsko kodo (v kolikor jo imate).
  4. V polje Opombe in posebne zahteve lahko zapišete vaše želje, opozorila.
  5. Ko ste zadovoljni z izdelki v košarici izberete gumb Preverite naročilo. Poleg gumba se nahaja tudi izbirni okvirček o Pogojih poslovanja. Pred nadaljevanjem morate ta okvirček tidi obkljukati, kar pomeni, da se strinjate s pogoji uporabe.
  6. V naslednjem koraku se morate prijaviti (v kolikor se niste že prej) ali registrirati v naši spletni trgovini, v kolikor opravljate nakup prvikrat. Kupec mora biti za naročilo in nakup izdelka registriran uporabnik spletne trgovine Presnica.com.
  7. V naslednjem koraku izberete način plačila s klikom na simbol, tekst ali krogec ter izberite Shrani.
  8. V naslednjem koraku izberete način dostave s klikom na simbol, tekst ali krogec ter izberite Shrani. V kolikor je na voljo samo en način dostave, ga sistem izbere samodejno.
  9. Pred vami je zadnji korak. Zadnjič pregledate košarico in izberite gumb Potrdite naročilo.
  10. Prikaže se vam potrdilo oddaje naročila s kratkim opisom. Potrdilo o oddaji naročila dobite tudi na vaš elektronski naslov.
  11. O vseh spremembah stanja naročila vas bomo obveščali preko e-maila ali telefona.

Kadarkoli pred oddajo končnega naročila lahko vaše naročilo spremenite, povečate, zmanjšate, dodate katerikoli proizvod ali odstopite od celotnega naročila. Ko oddate končno naročilo, bo na vaš e-poštni naslov prispelo samodejno potrdilo naročila z vsemi potrebnimi podatki za vašo lastno evidenco.

4. Način plačila

Naročene izdelke v spletni trgovini vivavitaplus.si lahko plačate na več načinov:

  1. Nakazilo na transakcijski račun
  2. S plačilno kartico (Visa, Mastercard)
  3. PayPal
  4. Plačilo po povzetju z gotovino

5. Kdaj je naročilo prejeto?

Naročilo odpremimo takrat, ko prejmemo vaše plačilo. Izjema je, ko izberete način plačila »Plačilo po povzetju«.

Naročilo je prejeto v naslednjih primerih:

  1. V primeru nakazila na TRR prodajalca je naročilo prejeto takoj, ko znesek naročila viden na transakcijskem računu.
  2. V primeru plačila s plačilno kartico je naročilo prejeto takoj, ko se transakcija sprovede.
  3. V primeru plačila s PayPal je naročilo prejeto takoj, ko spletna trgovina prejme potrdilo PayPal sistema.
  4. V primeru plačila po povzetju z gotovino, pa je naročilo prejeto v trenutku, ko prodajalec prejme elektronsko naročilo.

Ko kupec uspešno zaključi spletni nakup, prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto in izdelek naročen. Obvestilo prejme na e-poštni naslov, ki ga je navedel ob registraciji ali ob hitrem nakupu.

6. Cene

Cene produktov v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen kadar je označeno drugače. Cene v spletni trgovini ne vsebujejo stroškov dostave. Stroški dostave so navedeni in se obračunajo v spletni blagajni, med postopkom naročila.

Navedene cene veljajo na dan nakupa in vse do preklica oz spremembe. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

7. Dostava

Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo ali oblazinjeno kuverto za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni embalaži.

Vsa naročila, ki jih kupec opravi med delavnikom in pred 13. uro, s pomočjo plačilnih metod plačilo po povzetju, plačilna kartica ali PayPal, bomo odposlali še isti dan. Naročila, ki jih kupec poravna s plačilno metodo »nakazilo na transakcijski račun«, pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila, ki jih kupec poravna med vikendom in prazniki, pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.

Izdelke prodajalec dostavlja po Sloveniji. Stroški pošiljanja izdelkov znašajo 3,90 EUR. Pri nakupu nad 40,00 EUR je poštnina brezplačna.

Prodajalec omogoča tudi osebni  prevzem na sedežu podjetja. Osebni  prevzem je mogoč le ob predhodnem dogovoru s podjetjem, vsak delovni dan med 09:00 in 15:00 uro. Mesto prevzema je sedež podjetja Vivavitaplus d.o.o., Industrijska cesta 6A, 6310 Izola, Slovenija. Za prevzem se dogovorite po e-pošti (narocila@vivavitaplus.si) ali na telefonski številki 031 xxx xxx.

Prodajalec bo naročene izdelke dostavil v dogovorjenem roku.

V primeru vidne poškodbe embalaže ali blaga. Kupec takoj ob prevzemu poda reklamacijo ponudniku ali dostavni službi. Kupec blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan ali da v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nemudoma sprožiti postopek reklamacije pri prodajalcu.

8. Račun in zaključek naročila

Vaše naročilo zaključimo, ko nam sistem javi, da ste prevzeli vaše naročilo. Takrat vam tudi pošljemo e-poštno obvestilo na vaš e-poštni naslov. E-poštno sporočilo vsebuje tudi račun v pdf formatu.

9. Odstop od nakupa in vračilo izdelka

Kupec ima pravico, da v roku 14 dni od prejema blaga, odstopi od kupoprodajne pogodbe. Razloga za odločitev ne rabi navesti. Odstop sproži tako, da kontaktira prodajalca na email info@vivavitaplus.si ali na katerikoli drugi komunikacijski kanal, ki je naveden na spletni strani.

Kupec mora najkasneje v 14 dneh po tem, ko je sporočil da odstopa od kupoprodajne pogodbe, vrniti blago. Kupec mora vrniti blago na naslov prodajalca. Blago je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovano, zaprto (zaprta embalaža), v nespremenjeni količini in v izvirni emabalaži. Izjema je, če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Vrnjenemu blagu mora kupec priložiti tudi račun (ali kopijo računa) in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bo prodajalec opravil takoj, ko bo mogoče oz. najkasneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od kupoprodajnepogodbe.

Edini strošek, ki ga ima kupec ob odstopu od kupoprodajnopogodbe je morebitni strošek vračila blaga prodajalcu.

Prodajalec ima pravico zadržati vračilo prejetih plačil dokler ne prevzame vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila o vračilu.

10. Vivavitaplus garancija zadovoljstva

Verjamemo v neoporečnost, kakovost in uporabnost naših izdelkov, zato jih podpiramo z Vivavitaplus garnacijo zadovoljstva. Če kupec z nakupom ni zadovoljen, mu prodajalec v 30 dneh od datuma uveljavljanja garancije, kupnino v celoti povrne. Edini strošek, ki ga ima kupec ob uveljavljanju garancije na zadovoljstvo je morebitni strošek vračila blaga prodajalcu.

Garancijo na zadovoljstvo je možno uveljaviti do 30 dni od dneva nakupa, za blago v količini uporabe za eno oosebo v časovnem razponu enega meseca. Kupec lahko uveljavi garancijo tudi za blago, ki je namenjen za uporabo daljšo od 1 meseca. Pogoj pa je, da preostanek blaga (ki ga še ni uporabil), vrne Prodajalcu nepoškodovano in v original embalaži.

Garancijo na zadovoljstvo kupec lahko uveljavi samo z originalnim računom.

Kupec lahko garancijo na zadovoljstvo za 1 (enaki) izdelek uveljavlja samo enkrat.

Prodajalec bo kupnino povrnil najkasneje v 30 dneh na TRR Kupca, ki ga za ta namen, v svojem zahtevku, kupec navede. Za natančne informacije o uveljavljanju Vivavitaplus garancije na zadovoljstvo pokličite na telefonsko številko xxx xxx xxx.

11. Reševanje reklamacij

Če kupec želi izdelek reklamirati ali ga zanimajo pogoji reklamiranja izdelka, nas lahko kontaktira na naslednji način:

  • preko elektronskega naslova: info@vivavitaplus.si
  • pokliče na telefonsko številko xxx xxx xxx.

Prodajalec ne odgovarja Kupcu, za manjše poškodbe na zunanji embalaži ali embalaži izdelka, ki so nastale kot posledica dostave preko dostavne službe, če poškodbe ali manjše napake ne vplivajo na osnovne lastnosti in delovanje blaga. V primeru, da je paket, ki ga prejme Kupec, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora Kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. To stori tako, da najprej obvesti prodajalca po e-pošti info@vivavitaplus.si ali po telefonu xxx xxx xxx, prodajalec po dogovoru s kupcem pošlje kurirja dostavne službe, ki prevzame pošiljko v enakem stanju, kot jo je kupec prejel ne da bi karkoli dodal ali odstranil.

Napaka je stvarna kadar blago nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo ali kadar se Kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema. Razen če je bil model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga se primerja z drugim brezhibnim artiklom enake vrste. Kupec mora Prodajalca obvestiti o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te v zakonsko določenem roku. Kupec mora Prodajalcu prav tako omogočiti pregled artikla.

12. Politika zasebnosti

Politika zasebnosti je dostopna tukaj.

13. Odgovornosti za napake (omejitev odgovornosti)

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in točnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini vivavitaplus.si, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Prodajalec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini.

Čeprav se Prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Enako velja za video predstavitve, ki so namenjene boljšemu prikazu uporabe artikla.

14. Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, Kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec pritožbo poda po telefonski številki xxx xxx xxx ali na elektronskem naslovu info@vivavitaplus.si.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da Kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se Prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam prijetno nakupno izkušnjo v naši spletni trgovini!

BREZPLAČNA DOSTAVA

Za naročila nad 31 €.

30-DNEVNA GARANCIJA

In enostavno vračilo denarja ali menjava izdelka.

BREZPLAČNA POMOČ

Za pomoč pri nakupu ali vprašanje nas pokličite na 069 99 00 89.

100% VAREN NAKUP

Vaših podatkov nikoli ne bomo zlobrabljali ali posredovali.

Vivavitaplus d.o.o. Slovenija